سوالات متداول
ما برای اینکه خیالتون راحت باشه چند تا راه داریم:
نماد اعتماد الکترونیکی: وبسایت ما نماد اعتماد الکترونیکی داره که نشون میده ما معتبر هستیم. با کلیک روی اینماد در پایین صفحه، میتونید اطلاعات بیشتری دربارهی ما ببینید و در صورت تخلف از اونجا پیگیری کنید.
پیگیری سفارش: میتونید سفارشهاتون رو بهراحتی پیگیری کنید و از وضعیتشون باخبر بشید.
آدرس فروشگاه: اگر دوست دارید حضوری بیاید، آدرس فروشگاه ما توی صفحه “تماس با ما” هست. خوشحال میشیم از نزدیک با هم آشنا بشیم!
پشتیبانی مشتری: ما همیشه در خدمت شما هستیم. هر سوالی داشته باشید، تیم ما آمادهست تا کمکتون کنه.
بله، برای ثبت سفارش در سایت باید عضو بشید. اما خبر خوب اینه که میتونید در باشگاه مشتریان ما هم عضو بشید و از تخفیفات و امتیازات ویژهمون بهرهمند بشید! با عضویت، همیشه از بهترین پیشنهادات مطلع میشید.
بله! شما میتونید از بخش هدیه در بالای سایت، سفارشتون رو سفارشیسازی و کادو پیچ کنید تا عزیزانتون رو خوشحال کنید. همچنین میتونید یک نامه یا یادداشت خاص هم اضافه کنید تا هدیهتون خاصتر بشه!
شما میتونید در ۲۴ ساعت شبانهروز سفارش خودتون رو ثبت کنید!
شما میتونید از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و همچنین ۵ عصر تا ۹ شب با ما تماس بگیرید. خوشحال میشیم که به شما کمک کنیم!
بله، شما میتونید به راحتی وارد حساب کاربریتون بشید و در قسمت جزئیات حساب، اطلاعات و شماره تماستون رو تغییر بدید. برای تغییر آدرس هم فقط کافیه به حساب کاربریتون، قسمت آدرسها برید و تغییرات لازم رو اعمال کنید.
کد رهگیری سفارشت تو کانال تلگراممون گذاشته میشه. کافیه بری سایت پیگیری مرسولات پستی و با وارد کردن کد، سفارشت رو پیگیری کنی.
اگه کالایی که گرفتید اصل نبود یا کیفیتش با اون چیزی که گفته بودیم یا تو عکسها دیدید فرق داشت، میتونید کالا رو مرجوع یا تعویض کنید. فقط هزینه پست با خودتونه.
اگه قبل از اینکه سفارشت ارسال بشه، پشیمون شدی یا اشتباهی سفارش دادی، میتونی سفارشت رو لغو یا تغییر بدی و پولت به حسابت برمیگرده. ولی اگه سفارشت ارسال شده باشه، میتونی مرجوع کنی که هزینه پستش با خودته.
لوازم خونه سنگین یا کالاهای بزرگ، با باربری بهصورت پسکرایه (یعنی هزینه رو موقع تحویل میدی) ارسال میشن. اگه کرمان زندگی میکنی، تیم توزیع ما با دریافت هزینه برات میارن.